Thursday, June 01, 2006

La femme n'existe pas?!

Ved gennemgang af dagens skriftlige produktion kan det konstateres, at jeg konsekvent har skrevet Kvinde, Kvinder, Kvinderne og Bryst, Bryster, Brysterne og Brystvorte aldeles uden skelen til de almindelige regler for at lade ord starte med stort bogstav.

Jeg går udfra, at det er en ubevidst reaktion på at det nok alligevel ville være for næsvist at skrive
Lacan.

Derfor skal det nu rettes alligevel...

Lacan n'est pas tout
Lorte Lacan, cancan, Ha!
Fader, fallos, fjols

2 comments:

Anonymous said...

Forlad straks de bøger! Det lyder som en fæl fornøjelse...

Ligefrem at afslutte med en klassisk haiku struktur - et tegn på at det er ved at være tid til at bevæge sig væk fra bøgerne og ud i den virkelige verden!

Terse said...

Jeg er faktisk farligt stolt af den haiku. Det den første, og jeg har både talt rigtigt og alting.

...Men ja, det er nok et symptom på fælheden, som jeg desværre ikke slipper fri af lige med det samme.

*suk*