Friday, March 17, 2006

Ghost in the machine

3 timer til take-off. Suppen til forretten er klar til opvarmning m. fløde umiddelbart vi sætter os til bords, brødet til samme er i ovnen, oksefilétten er gjort klar til stegning og kartoflerne koger.

Jeg mangler at lave salaten, at lave feta/tomat blanding til kartoflerne som skal i ovnen mens stegen hviler, at gøre klar til dessertkagen der skal i ovnen efter kartoflerne. Og så det løse såsom rengøring, borddækning, bad og omklædning.

Summa sumarum: Jeg har lynende travlt, men jeg tager den med ro.

- Og så vælger musikmaskinen at strejke på bizar manér. Af uransagelige årsager vil den ikke spille en lang række cd'er. Efter testning af omtrent 25% af min beholdning kan jeg p.t. vælge at spille: Red Hot Chili Peppers: "Blood Sugar Sex Magik", Sinéad O'Connor: "Universal Mother", Kashmir: "Zitilites" og Stone Temple Pilots: "Core".

Af en eller anden grund føler jeg lis'som ikke at det vil være et særligt attraktivt eller passende soundtrack til et 10 personers middagsselskab. Scheisse!

Up-date: Vi kunne også få lov til at høre Beth Orton, Jeff Buckley og enkelte U2 cd'er. Lorte maskine.

No comments: