Saturday, October 14, 2006

1½ - ¾ stykker down, 4½ - ¼ to go

Efter 3 14 måneder + det løse siden indflytning kan det konstateres at jeg in no particular order til stadighed mangler:
  • ét dørhåndtag
  • loftslamper
  • boghylde(r)
  • dåseåbner er indkøbt
  • vinduespudsning i køkken og soveværelse
  • grønne fingre
Til gengæld har jeg:
  • døre med håndtag - de fleste i hvert fald
  • adskillige lyskilder & stearinlys en masse
  • flere bøger på gulvet
  • lært ikke længere brug for at købe dåser m. åbn-let-låg
  • køkken- og soveværelsesvinduer som udfordrer vinduers funktion
  • virkelig hårdføre planter, og et ud-af-huset-liv der forhindrer mig i at drukne dem
Ved lejlighed skal jeg have:
  • sat et håndtag på køkkendøren
  • hængt lamper op
  • købe, male, tilskære & opsætte hylde(r)
  • købt dåseåbner Hey – done that!
  • rengøringshjælp som gider pudse vinduer
  • lært at planter skal vandes når de har brug for det, ikke når jeg synes – jobbet er kun midlertidigt

No comments: