Tuesday, February 28, 2006

It's me over there, walking on eggshells...

Weekenden og ugens start i grove træk:
  • Lørdagens fest sluttede kl 06.38 eller der omkring kan jeg se af taxabonen
  • Søndag var en dejlig dag bemærkede jeg - da jeg slemt bagstiv trak rullegardinet ned på et-eller-andet tidspunkt
  • Mandag var jeg sløj og hældede mest til tanken om at det da nok ikke havde været slemt til den der fest.
Idag på arbejde talte jeg med kollega, der var ankommet uforskammet ædru til festen lige efter midnat, som sagde: "folk var godt nok stive, men dig og Lars tog nu alligevel prisen!"

Nu må jeg rekapitulere og
  • kategorisere gårsdagens symptomer under '2.dagstømmermænd'
  • holde vejret og håbe på at det jeg kun kan deducere mig frem til ikke er fotodokumenteret
  • glædes over at jeg i det mindste ikke er alene om pladsen
Godt det allerede er onsdag imorgen...

No comments: