Friday, January 20, 2006

Kontakt

I søndags, eller rettere natten til mandag, sad jeg oppe og læste og fik et opkald henad 02. Det var fra en ven i Reykjavik som jeg ikke har talt med i over et år.

I dag kom jeg hjem til et forsinket julekort, poststemplet i Beograd, fra en pige jeg mødte udenlands for over 3 år siden, og ikke har været i kontakt med siden.

I dag da jeg gik hjem fra arbejde fik jeg den sjældne oplevelse at høre træerne rasle. Det tog mig lidt tid at sætte navn på den præcise lyd, for det har jeg ligegodt aldrig været udsat for før.

Om lidt skal jeg gå igen for jeg skal mødes med en kammerat jeg har kendt siden børnehaveklassen. Vi mistede kontakten for år tilbage, men er sporadisk løbet på hinanden i hjembyen. Han tog kontakt i onsdags og nu om dage bor han såmænd lige rundt hjørnet.

Det har også været en god uge. Jeg håber træerne rasler endnu når jeg skal ud.

No comments: