Wednesday, December 06, 2006

Postpakke

Det er klart en luksus jeg har tilladt mig, særligt i denne måned hvor der er så mange andre at begave. Men den søndag morgen hvor jeg med lidt tømmermænd tog en pause fra omkringnusseriet og avislæsningen og lukkede mine øjne et øjeblik, mens jeg lå der på sofaen og klukkede af De Sorte Spejdere, var der en sang der smøg sig ud af æteren og bare stemte med alle fornemmelser og den særlige jeg var kroppen af der.

Med lidt research fik jeg opsporet hvad det egentlig var og stedet for indkøb af musikken. Det forekom umiddelbart lidt dyrt og ekstravagant sådan at bare at bestille een cd, men jeg kunne slet ikke slippe og var ligeglad. Den er blevet sendt langvejs fra, men i dag er en postpakke med Gary Jules' seneste album landet i min postkasse.

Som jeg lytter og lytter og lytter og slet ikke kan få nok af den sang som sætter så præcist lyd på min ro, min glæde, min forankring ved jeg, at jeg senere kan hente den frem og blive mindet om hvordan det skal føles, det her udramatiske velvære som jeg har fundet mig falling awake.

No comments: