Wednesday, November 19, 2008

Haribo Hooha

Jeg går i bad efter jeg har trænet. Til formålet medtager jeg en samling små plastikflasker med shampoo, balsam, bodyshampoo, ansigtsvask, bodylotion m.v. På grund af den liden størrelse må de dog ofte genopfyldes. Det gør jeg sådan som det cirka passer, uden at skele til eventuelle rester og disses overenstemmelse med det fluidum der påfyldes. Resultatet er for det meste sømløst hvis man ser bort fra ubestemmelig farve og odør.

For det meste. Lige nu har mit uhellige mikseri ledt til en bodyshampoo der i tekstur og farve bærer en usømmelig lighed med sæd. Tilgengæld lugter det umiskendeligt af labre larver.

3 comments:

cyclonebill said...

Ad... bund eller resten i håret!

Anonymous said...

Adddd...
Men dejligt :) at høre dig igen. Vi har været bekymrede på garagen og troede, du var blevet derovre :o

Terse said...

@Cyclone - Ja, jeg tror jeg skyller flasken af og påfylder et mere tilforladelig produkt!

@Lupo - Ja, det er jo et dejligt sted det New York, så det kunne jo godt have været. Men hjemme er nu også godt :o)