Tuesday, August 09, 2005

Flyttehelvede

Jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med; at mine sager på mirakuløs vis ville pakke sig selv ned og op i kasser? At afslibning ikke ville generere støv? At reoler efter et passende tidsrum ude af øje ville fremstå nymalede?

Under alle omstændigheder havde jeg ikke regnet med tilstadighed at rende svedig, støvet og beskidt rundt med værkende lemmer. Jeg havde ikke regnet med at iklæde mig forlængst kassereret og meget uklædeligt tøj mere end en uge efter officiel indflyting. Jeg havde ikke regnet med at rende forvirret rundt, og stikke hovedet i flyttekasser efter rent og nogenlunde nydeligt tøj og hvor-helvede-er-den-anden-sko, trekvarter inden at skulle møde på job - for til sidst resigneret at fiske det mindst beskidte op af vasketøjskurven og udsætte mig selv for en truckervask by proxy.

No comments: